Com sempre seguim demanant ajuda de traducció pel català. De correcció anem bé però una mica d'ajuda també necessitariem. Busquem traductors i potser algun corrector però sobretot traductors. Acceptem tota ajuda possible i us ensenyaríem com fer servir els programes i tot. La traducció es fa del castellà al català, demanem un mínim nivell d'ortografia i després els correctors ja ho arreglarien.

Gràcies per la vostra atenció, podeu contestar aquí o al Facebook i després contactarem amb vosaltres.

2 comentarios:

  1. Bon dia, jo seguia l'anime 'El detectiu Conan' subtitulat en castellà a un altre fansub i em vaig quedar al capítol 693, quan ja feia temps que havien baixat el ritme de publicació... i ja fa més d'un any que no treuen cap capítol nou :-?

    Fa cosa d'una setmana vaig descobrir que vosaltres també subtitulàveu els capítols en català i vaig procedir a descarregar-me tots els capítols que em faltaven. Em va fer molta il·lusió veure com hi havia gent que s'esforçava per a que poguéssim veure els nous capítols d'aquest anime abandonat per TVC subtitulat en català...

    Així que si puc ajudar-vos amb aquesta feinada ho faré encantat; això sí, primer voldria veure els capítols del 694 al 735 (l'últim que heu publicat) per tal d'evitar-me spoilers :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, ja m'he posat amb contacte amb tu ;)

      Eliminar

 
DC Extremo © 2012-2013-2014.Diseñado por NatsuoDCE . Powered by Blogger
Top